Bedrukken van visitekaartjes

Een beurs is een ideale gelegenheid om te netwerken en met andere mensen binnen het vakgebied mee in contact te raken. Van potentiele kopers tot aan leveranciers. Om jezelf goed te promoten, naamsbekendheid op te bouwen en uiteindelijk wellicht leads te kunnen genereren kan je een aantal dingen doen. Denk aan het bedrukken van visitekaartjes,  de aandacht trekken door roll up banners of het bedrukken van folders.

Bedrukken van visitekaartjes

Elke ondernemer heeft ze wel op zak; Visitekaartjes.  Het is een simpele doch effectieve manier van offline marketing. Na een goed gesprek te hebben gehad met een potentiele koper of leverancier is het goed om deze visitekaartjes uit te delen. Zo wordt diegene aan wie je het visitekaartje geeft herinnerd aan het gesprek en kan het zomaar zo zijn dat die je ooit een keertje opbelt voor een goed gesprek.

De aandacht trekken door roll up banners

Ook roll up banners zijn uitermate geschikt om de aandacht te trekken op de beurs. Zo kan je je logo verwerken in de roll up banner samen met bijvoorbeeld een slogan van je bedrijf of iets waarmee je direct de aandacht trekt. Wees daarom creatief. Hoe gekker de banner, hoe meer die opvalt.

Bedrukken van folders

Naast visitekaartjes en roll up banners zijn ook folders goed om aandacht te trekken op een beurs. Zo kan je de Unique selling points van je bedrijf op de folder verwerken. Zo weten mensen direct wat je bedrijf doet en wat je onderscheidt ten opzicht van andere bedrijven op de beurs.

Bedrukken van visitekaartjes, gebruik maken van roll up banners en het bedrukken van folders zijn een goedkoper en effectieve manier om op te vallen tijdens de beurs en je bedrijf te promoten. Kijk online welk bedrijf je kan helpen met het maken van deze promotiemiddelen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *